joi, 22 octombrie 2020

 "TOT CE AM, AM DATORITA MAMEI MELE SI CU ASTA AM ZIS TOT"

23 iunie 2009.

Descoper în ziarul local „Vocea Bălţiului” un interviu realizat cu fiica. Drept pretext pentru acest interviu a servit, aşa cum reiese din spusele autorului materialului, un loc premiant luat de Rodica la concursul foto „Acest verde crud...” anunţat de revista „Punkt”.

Spune multe lucruri frumoase Rodica în acest interviu. Dar spune si lucruri contradictorii. „Tot ce am, am datorită mamei mele şi cu asta am zis tot”, răspunde Rodica la una din intrebarile reporterului.

Ceva mai jos adaugă: „Dacă în liceu făceam (sau vroiam să cred că făceam, pentru că erau doar nişte încercări adolescentine) proză sau poezie , în gimnaziu făceam pictură şi desen, acum a venit timpul pentru fotografie”.

„Nu-mi place să mă limitez şi voi face tot posibilul ca acest lucru să se întâmple cât mai rar în viaţa mea”, mai declară Rodica în acel interviu. „Ar fi foarte multe de zis, însă nu cred că acuma este momentul să vorbim despre angajamente. Nu este momentul pentru asta, cel puţin nu în Republica Moldova. Mai trebuie să aşteptăm si poate din cauza asta răspunsul meu va părea puţin închistat şi foarte ambiguu, dar cine are urechi, va auzi, şi cine are ochi va citi”, conchide spre finalul interviului fiica mea.