joi, 22 octombrie 2020

FIICA-MI SOLICITA AJUTOR SA OBTINA CETATENIE ROMANA


13 mai 2010

Ieri am primit un mesaj de la Rodica. Nu ţin minte să-mi mai fi scris ceva pe net. Decât doar în copilăria ei, când făcea primii paşi în misterioasele taine tehnice ale internetului.

Fiica îmi răspunde la propunerea mea de a încerca să participe la un concurs de fotografii anunţat de o firmă solidă din Chişinău. Mi-a spus că nu va participa deoarece organizatorii concursului par a fi nişte zgârciţi şi nu au aprobat măcar un premiu pentru învingători. Iar eforturile pe care trebuie să le depuie participanţii la concurs sunt enorme.

Am căzut de acord cu Rodica, mai ales că organizatorul concursului a urmărit mai mult un scop meschin de aşi face publicitate gratuită cu sudoarea unor eventuali naivi participanţi la concurs.

Tot ieri, alăturat răspunsului la propunerea mea fiica mă întreabă ce acte am eu din genul celora necesare pentru obţinerea cetăţeniei române. Pentru că o parte din acestea i-ar fi de folos şi ei în intenţia de a solicita cetăţenie română.

M-am bucurat mult de acest mesaj şi i-am răspuns cu lacrimi în ochi şi cu gândul că fiica mea încearcă să depăşească graniţele impuse în relaţia ei cu mine. Și ca mâine-poimâine va deveni cetațean român. 
Eu sunt de multi ani.