miercuri, 28 octombrie 2020

  MIRACOL SAU NEGLIJENTA DIN PARTEA MEA?


Nu stiu ce s-a intamplat, dar am pierdut circa o treime din textele ce le-am scris si le-am incatusat in ceea ce am intitulat "Poveste neieseana". Nu caut vinovatul, caci ar putea sa fiu chiar eu. Am tot mutat dea lungul anilor aceasta "poveste" dintrun calculator in altul. O aveam depozitata si in doua sticuri pentru orice situatie. Acum nu o gasesc in varianta deplina nici intrun calculator, dar nici in sticuri. Sa fie un miracol?


Acum, cand m-am pomenit in situatia ca nu am cu ce completa acest blog pentru ultimii circa 10 ani, voi incerca sa rescriu cele ce s-au intamplat in aceasta perioada. Voi reveni doar la cele mai importante momente din viata fiicei si a relatiei ce o am cu ea. 

Stiu, n-o sa pot rescrie chiar tot ce am simtit la momentul potrivit, dar asta este situatia.

Cred ca titlul pe care l-am afisat mai sus e cel mai potrivit pentru aceste randuri. Pentru ca neglijenta mea e tot un fel de miracol. Miracol de care, in viata mea, am norocul sa ma ciocnesc mai rar.